top of page

კონტაქტ-ცენტრის მენეჯმენტი

CX Innovations LAB-ში ჩვენ გთავაზობთ კონტაქტ-ცენტრის მართვის გადაწყვეტილებებს, რომლებიც შექმნილია მომხმარებელთან ურთიერთობის გასაუმჯობესებლად და საოპერაციო ეფექტურობის ოპტიმიზაციისთვის. გჭირდებათ კონტაქტ-ცენტრის ნულიდან აწყობა თუ არსებულის გაუმჯობესება, ჩვენ გვაქვს გამოცდილება, რათა მივაღწიოთ გამორჩეულ შედეგებს.

ჩვენი მომსახურება მოიცავს CRM სისტემის ინტეგრაციას, სამუშაო პროცესის ოპტიმიზაციას და კვალიფიციური ხარისხის მენეჯერებისა და ექუნთ მენეჯერების მომსახურებას. ჩვენ ვამახვილებთ ყურადღებას შეუფერხებელი საკომუნიკაციო არხების შექმნაზე, რეაგირების დროის გაუმჯობესებასა და მომხმარებელთა მაღალი კმაყოფილების უზრუნველყოფაზე. უახლესი ტექნოლოგიებისა და საუკეთესო პრაქტიკის გამოყენებით, ჩვენ ვეხმარებით ბიზნესებს ხარჯების შემცირებაში, პროდუქტიულობისა და მომხმარებელთა ლოიალობის გაზრდაში.

ჩვენი მიდგომით, თქვენი კონტაქტ-ცენტრი გახდება ძლიერი აქტივი მომხმარებლისთვის განსაკუთრებული გამოცდილების მიწოდების კუთხით.

თუ მზად ხართ გააუმჯობესოთ თქვენი მომხმარებლის გამოცდილება და ოპტიმიზაცია გაუკეთოთ თქვენს ოპერაციებს, ჩვენ აქ ვართ, რომ დაგეხმაროთ! დაგვიკავშირდით დღესვე, რათა განვიხილოთ, თუ როგორ შეუძლია CX Innovations LAB-ს ხელი შეუწყოს თქვენი ბიზნესის ზრდას.